Sunday, May 16, 2010

Ekspresi depresi diriku

sekali lagi. aku tak lena tidur.
jam dah menunjukkan 3.48pagi.
k*mak laa.
aku tak suka akan perasaan sebegini.
banyak sangat masalah dan benda bermain difikiran.
final exam, duit, kereta, laptop, cinta.
semak sial!

lepas satu, satu.
lepas satu, satu.

macam-macam masalah timbul.
ape lagi lah salah aku.
banyak sangat cabaran dalam satu masa.
tak sempat nak tarik nafas lega, datang lagi masalah baru.
sumpah tak boleh adapt kalau macam ni.
boleh gila la mhaaaat.

aku kesiankan diri aku.
lebih-lebih mama ngan papa aku.
sebab kesian aku dah tak cerita masalah aku kat dia orang.
sebab tak mahu mereka risau dan aku rasa aku boleh selesaikan.
tapi bila dapat selesaikan kenapa datang balik?
kenapa datang balik!!??

kalau lah blog ni penunai hajat.
aku mintak jauhkanlah masalah yang aku hadap sekarang.
bukan tak sanggup, cuma terlalu berat untuk aku tanggung.

owh blog.
lagi satu permintaan aku.
tolong jangan matikan watak Aleya dalam cerita kl drift 2 tu.
she's to cute to die!

7 comments:

kyra de lola said...

kita tak dapat lari dari masalah fawwaz.
sabar ye.
slgi kta blh settle down these thing by ourself, just do it.

Flyin' Fawaz said...

thx kira... perghh.. kira seyh.. haha..

i'll try to keep it together okie?
thx for the comment.

kyra de lola said...

haha. kira? ok tuh. hot skit..
(padahal mak aku mang pnggil kira pon).
saje je nk myemakkan comment form ko ni. haha.

Flyin' Fawaz said...

koya koya..
haha..
kira koya.. ehh.. ngam laa plak!

Dee said...

yo bro! (so-called)
thanks for blaming and putting all on me. wanted to see u for the last time but u gone too fast the last day. anyhoe, u know, i know dan Yang Maha di atas pun tahu. no need to elaborate on that. ryte? all ze best.

:)

Flyin' Fawaz said...

eh?
ape lg ni?
x tau cite pon nak jpe.
elaborate apekebend?
yea.. all the best.
i know im good on being the best.

kyra de lola said...

haha.. ngam giler kang?
gagaga...
cepat2 blas komen d blog ku.
huahua.